Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag?
Onze Klantenservice heeft antwoorden op veelgestelde vragen overzichtelijk voor u samengesteld op deze klantenservice pagina.

Wanneer word ik op de hoogte gesteld van de status van mijn klacht? 
Wij streven ernaar om binnen 48 uur de klant in behandeling te nemen en te hebben beantwoord. 

 

Zit er op mijn gekochte artikelen garantie? 
Wij geven op al onze producten standaard een garantie termijn van 12 maanden. Voor een uitgebreide uitleg over de garantie voorwaarden verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina. Klik hier!

 

Wat moet ik doen met een klacht? 
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u ergens niet helemaal tevreden over bent. We raden u dan aan om de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dubbelmandesign.nl. Graag de email voorzien van uw ticket- of ordernummer inclusief duidelijke omschrijving met eventueel foto’s om uw klacht snel in behandeling te kunnen nemen.

 

Hoe kan ik een bezorg afspraak maken met Extra@Home? 
Extra@Home stuurt u automatisch een e-mail met daarin een online bezorgkalender voor het kiezen van het bezorgmoment. 

 

Ben ik verplicht om de artikelen te controleren bij afnamen? 
De klant is ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het controleren van de meubels op kwaliteit, mogelijke gebreken en beschadigingen. Blijkt na afname dat er iets niet naar wens is dan dient u het product zelf om te ruilen.

 

Zijn de prijzen inclusief bezorgkosten? 
De prijzen zijn exclusief bezorgkosten, bestelling boven de 300 euro worden gratis thuis geleverd. Met uitzondering van diverse producten zoals showroom producten, producten met glas en loungebanken.

 

Kan ik mijn bestelling omruilen?
Het is mogelijk om uw bestelling om te ruilen, voor een uitgebreide uitleg verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina. Klik hier!


Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Het is mogelijk om uw bestelling te retourneren, voor een uitgebreide uitleg verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina. Klik hier!


Kan ik mijn online geplaatste bestelling ook zelf opkomen halen?
Binnen onze openingstijden kunt u op ieder gewenst moment de bestelling komen afhalen.

Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
Nee, het is niet mogelijk om bij ons in termijnen te betalen.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee, bij ons is elke vorm van achteraf betalen niet mogelijk.

Is het mogelijk om mijn bestelling te laten bezorgen in het Buitenland?
Onze logistieke partner PostNL Extra@Home bezorgt uitsluitend in Nederland en België, voor overige landen dient u zelf voor het transport te zorgen.

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling? 
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

 

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn bestelling?
U ontvangt dan een e-mail van PostNL Extra@Home waarmee u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Voor de tweede bezorgpoging wordt 30 euro bezorgkosten in rekening gebracht.